Změna telefonního čísla. Pro vaše objednávky a dotazy volejte: +420 604 210 089, +420 607 064 807

Udržitelnost

Dobrá káva je jako skvělý příběh: je potěšení ji sdílet

Během své cesty do Jižní Ameriky v roce 1935 vyjádřil Luigi Lavazza velké zklamání nad tím, když viděl zničení celé úrody kávy, která se neprodala. Tato zkušenost ho zasáhla tak hluboce, že zformovala jeho následnou vizi o tom, jak by se mělo s kávou obchodovat.

Od té doby jsme vždy věnovali pozornost jak ekonomickému, ekologickému, tak kulturnímu dědictví všech zemí, ve kterých působíme. V průběhu let se tato skutečnost změnila v reálnou podporu pěstitelů kávy a jejich komunit. Stejně tak smysluplně pomáháme i organizacím působící po celém světě.

A jak to děláme?

Sdílíme a šíříme dál naši vizi a náš závazek se všemi z okolí, kterých se naše záměry dotýkají. Cílem Lavazzy je vytvořit neustálý koloběh, ve kterém inovace produktů a procesů přinese díky vzájemné pomoci všech, se kterými spolupracujeme, udržitelný růst. Den za dnem na společné cestě můžeme společně zlepšovat svět okolo nás.

quote

“Svět, který ničí dary přírody, není ten, kterého chci být součástí.“ Luigi Lavazza, 1935

Náš závazek

Udržitelnost je společná zodpovědnost

Lavazza se vždy snažila myslet v první řadě na lidi: od pěstitelů kávy, přes zaměstnance až ke spotřebitelům. A přesně proto každý den usilujeme a implementujeme naše zásady se zapojením všech zúčastněných stran. Abychom toho dosáhli, je nezbytná týmová práce, protože udržitelnost je společná zodpovědnost.

Nadace Lavazza

V roce 2004 založila Pericle a Giuseppe Lavazza nadaci, aby podpořili a uskutečnili ekonomické, sociální a ekologicky udržitelné projekty a tím zlepšili životní situaci komunitám pěstitelů kávy po celém světě. Aby dosáhli smysluplných výsledků, spojila se nadace v rámci partnerství s veřejnými i soukromými subjekty, mezinárodními organizacemi a NGO. Jen díky společné týmové spolupráci je možné zkvalitnit život farmářům a jejich rodinám opravdu efektivně.

Výsledky Nadace za rok 2018

Projekty, které se realizují díky Nadaci Lavazza mají za svůj hlavní cíl zvýšit úrodnost a kvalitu kávy, zlepšit metody obhospodařování půdy a motivovat farmáře k lepším podnikatelským schopnostem, aby svůj produkt uměli prodat.

3

Kontinenty: Amerika, Afrika, Asie

24

Projektů

17

Zemí

94000

Farmářů a jejich rodin, kterým nadace pomohla.

VIETNAM - DAK LAK PROVINCE

Inovací proti změnám klimatu

Důležitost školení přímo v terénu pro malé producenty ve Vietnamu. Ve spolupráci s organizací Olam a ISLA (Initiative for Sustainable Landsca.

Číst více

TANZÁNIE

Když se obchodování stane podnikáním

Jak zvýšit efektivitu práce farmářů kávy v severní Tanzánii?

Číst více

Certifikace

UTZ Certifikace je nyní součástí Rainforest Alliance

UTZ Certifikace je nyní součástí Rainforest Alliance

Ke spojení Rainforest Alliance a UTZ došlo v důsledku kritických výzev, kterým lidstvo čelí: odlesňování, změny klimatu, systémová chudoba a sociální nespravedlnost. Spojili jsme síly, protože víme, že společně můžeme dosáhnout větších cílů a být lepšími partnery pro všechny zúčastněné strany.

UTZ

UTZ

Certifikace UTZ ukazuje spotřebitelům, že se produkty pocházející z farmy dostaly na poličku ve vašem obchodě udržitelným způsobem. Než daný produkt obdrží UTZ certifikaci, musí splňovat Etický kodex, který poskytuje odborné vedení lepších metod pěstování, kvalitnější pracovní podmínky a péči o přírodu. To zase vede k lepší produkci i životnímu prostředí a také hodnotnějšímu životu pro všechny. Více informací najdete: https://utz.org/

Více informací zde
Rainforest Alliance

Rainforest Alliance

Budujeme alianci, abychom vytvořili lepší budoucnost pro lidi a přírodu tím, že děláme odpovědné podnikání novou normou. Pracujeme v úzkém propojení obchodu, zemědělství a lesnictví. Společně hlásáme názory farmářů a lesnických komunit, zlepšujeme živobytí, chráníme biodiverzitu a pomáháme lidem zmírňovat a přizpůsobovat se změnám klimatu efektivními způsoby. Více informací najdete: https://www.rainforest-alliance.org/

Více informací zde
BIO

BIO

Potravina, která je označena „Bio“, musí být vypěstována v rámci ekologického zemědělství. Aby výrobce obdržel certifikaci Bio musí jeho produkce splňovat veškerá ustanovení zákona o ekologickém zemědělství a také se podrobit všem pravidlům, nařízením a pravidelným i nepravidelným kontrolám.

/\